Friday, February 4, 2011

SLS AMG Roadster si C-Class Coupe in reclama Mercedes pentru Super Bowl


     N-am inteles niciodata de ce toate marile companii auto dau multe milioane de dolari pentru cateva minute de pauza in timpul finalei NFL. Nu inteleg unde vor sa bata. Credeti ca un american care sta cu 10 aripioare de pui in brate si priveste la televizor finala Campionatului de Fotbal American isi va permite vreodata sa cumpere un SLS AMG Roadster? Credeti ca acel om va cunoaste vreodata placerea condusului? Sunt sceptic. Pentru el placere inseamna sa urmareasca timp de doua ore cum niste maimutoi plini de steroizi si masele aurite se lovesc pentru o minge de rugby.
     Singurul avantaj al acestor momente publicitare supraevaluate este reprezentat de faptul ca producatorii auto isi expun indirect cele mai noi modele (chiar nelansate, in cazul de fata). De asemenea, trebuie apreciata munca advertiserilor, care vin de la an la an cu idei tot mai sclipitoare.
     Urmatoarea reclama, pregatita de Mercedes-Benz pentru pauza finalei, imi aduce aminte vag de reclama Porsche, cand toate modelele au fost adunate pentru a-i ura bun venit in familie noului Panamera. Deci, la capitolul originalitate, Mercedes primeste o bila neagra.






[Sursa : Autoblog]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...