Friday, November 19, 2010

The King is back!

   Mercedes-Benz CLS este fara indoiala un model special. De ce? Pentru ca atunci cand a aparut, masina era cu mult inaintea vremurilor. A reusit performanta de a fi prima in specia ei - la fel ca Audi Quattro. Ca urmare a trendului lansat de CLS, astazi avem la dispozitie cateva modele interesante in segmentul coupe-urilor cu 4 usi : Aston Martin Rapide, Porsche Panamera, Maserati Quattroporte, poate chiar si superbul Lamborghini Estoque, daca n-ar fi venit criza economica.
   In lipsa sagetii argintii, Porsche-ul si-a cam facut de cap si a reusit sa atinga niste cifre astronomice : in iulie erau deja 25.000 masini produse. Dar acest lucru este pe cale sa se schimbe, pentru ca Mercedes-Benz au lansat acum cateva luni noul CLS. Si cum toate lucrurile bune se lasa asteptate, iata ca, la Salonul Auto din Los Angeles, a iesit la lumina T-Rex-ul gamei - superbul CLS 63 AMG.

   Desi CLS-ul normal era aproape de perfectiune, designerii de la AMG au gasit cateva lucruri ce puteau fi imbunatatite. Produsul final arata nemaipomenit, avand in vedere ca masina n-a fost desenata de Pininfarina sau Giugiaro, ci a fost stilizata de niste baieti blonzi care inca n-au invatat sa zambeasca.
   Pentru a prezenta partea tehnica, o sa abordez un pur stil nemtesc - 520 CP (550 CP - AMG Sport Package), scosi din noul V8 biturbo de 5.5 litri (botezat M157); cuplu de 700 Nm (optional 800 Nm); transmisia este asigurata de cutia cu 7 viteze - 'Speedshift'; acceleratia pana la 100 km/h in jur de 4.5 secunde; contra-cost, se poate prelungi cursa vitezometrului de la 250 la 300 km/h.
   Acum a venit momentul sa lasam imaginile sa vorbeasca.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...