![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEip28aV1mY2iKMkxJG08UtmwKdyGS2S3tjP3M4Fl1V2W7H01-rvWfJYL5wMqwZrchePP8qW5A33J1KoBnGzgVKjl5s-o_XPzN0p1vTPbQt_iNXA3TRaphU5jR-hD8gRc7lP5VQECEag0ZST/s200/maxximus-g-force-world-record-1.jpg)
Astazi am descoperit ultima "bijuterie" din America.
Si ce nume i-au dat : Maxximus G-Force.
Sincer nu sunt deloc incanantat de aceasta realizare.
Nu sunt incantat nici macar de comentariile celor de la ProMotor.
Cum adica Maxximus G-Force = Veyron + Reventon + SLRMcLaren ???
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhf8Si46SeCc6Mx5BpCTpJva4Jhx4koh3pcmohh0aZRv8rKQlLmkhgFLw0I8ANz2X5x_SmSDrJIuE7gGaTVPh4hA8zmodkdeFnqTbsljwjGHa-EMrPjgYs0IrmNMl-yygiGJL6xsdjwXxDz/s200/maxximus-g-force-world-record-2.jpg)
Nu consider aceasta masina rival serios pentru niciuna din cele enumerate mai sus. Chiar daca pretul bate pe la 3 milioane dolari sau puterea motorului ajunge la 1600 cai putere. Apropo de cai putere sunt de-a dreptul uimit de performanta americanilor de a scoate un raport de peste 100 CP / l. Pentru ca de obicei masinile lor au capacitati cilindrice demne de un camion iar performante notabile doar pe cei 400 de metri ai unui circuit de dragstere. In realitate acesta este rolul acestei ciudatenii : o cursa de dragstere. Sunt curios cum ar arata o cursa pe Nürbungring intre toate aceste supercaruri.
Sa revenim la rivalii sai.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhi-KKRUxbWuZtU9hebkY_Ect44xMQ6UtL8IFJCpvaPXebN2TrGoy3vYigWzjbCksvpSd722InUwGp-6o82u88fbORmUNEfejq7Yq1eygrA1kJS2rlaY0T7HFgTv4fHrKS4Q2ZOAc4jRQ8R/s200/Bugatti-Veyron-FBG.jpg)
Lamborghini Reventon. No comment.
O masina care a rupt gura targului ( de la Frankfurt ).
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiR_lbKHXpImglFJy4Xpk9I8sFZ5nXDjQsZRnLLRXiGR1Y90noaKf7ivIQslh5Eoug0GdKaiW4_MOKulAjfyk8lGNtkVc-XfVW8gm7KH97ejPDQkDqrgekphY4fg_Ecumg-Ht2fzePcf3xV/s200/0711_07_a+2008_lamborghini_reventon+front_view.jpg)
McLaren Mercedes SLR 722
De parca un Mercedes de 500.000 euro nu este suficient de exclusivist, inginerii din Stuttgart au decis ca ar fi cazul sa lanseze modelul 722, produs doar in 21 de exemplare. Insa acest bolid este un omagiu la adresa pilotului britanic Stirling Moss si al copilotului sau Denis Jenkinson pentru victoria in celebra cursa Mille Miglia din 1955, la volanul unui Mercedes 300 SLR.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjzX-3oQT0ZLDdqZo3Hs6Ddrl066HFUKbiJZFHPAGqe81T35fgdb7_2GdBmqI5epCFWJpFjhSCtP9raq4XDuDE6WhqnXmdetdnzszWIVH_-xNKazA60fpUMYZfA0qEWyZ34L_jErb_LfGzE/s200/Mercedes-Benz-SLR-722-Edition-manu-06_01.jpg)
Acestea fiind spuse, ramane ca fiecare sa decida : un dragster de 3 milioane sau 3 piese de colectie in acelasi pret. Destul de greu nu? Imi pare foarte rau ca in ecuatia celor de la ProMotor n-au intrat si Pagani Zonda R sau Koegnisegg CCGT. Pacat! Cred ca mi-ar fi fost mai greu sa hotarasc.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj_gAqR1p6N53mRfWd6NMV8MWN7Br-uhvhM6yhvQ-yS3DgsjaiQin3CwIl3BXis0rSxfm5tXU_RGkVhxkHgz48KEc8gs5osd2NBSR_kntKagNXCtSTjYqp1Vrchhviyvgjj-QYdKJNVfwn8/s200/Pagani_Zonda_R_1680x1050.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgTeu1vjNX6laE6TbFMDVCZxcZbNd7Ig1HjS0S9UYkmMdBxEBgBKVA6t9XLXFv5jjzbWiMoXVDFv2bliz645AZ7fAPDp5yEd1o8SxkXU-VhbhVB1pYVTXCVAsxqy9MhICDKENgBQZJf5-hY/s200/koenigsegg-ccgt-01.jpg)
No comments:
Post a Comment