Monday, March 21, 2011

Nu mi-a placut la Geneva : SLS AMG Tuning


     Am afirmat in urma cu ceva timp, ca nu poti aprecia aspectul unei masini cu adevarat, pana nu o vezi tunata (luxury-tuning, bineinteles). Daca nu ma insel, era vorba de un Ferrari 599 modificat. Intre timp, ierarhiile s-au modificat, iar masina cea mai dorita de tuneri a devenit bijuteria din Affalterbach, SLS AMG. La inceput n-am fost nu mare fan al masinii, dar, multumita tunerilor am inceput s-o ador.
     La Salonul Auto de la Geneva, sunt sigur ca SLS AMG a fost cel mai tunat bolid (nu mai putin de patru firme au venit cu propriile viziuni despre un 'tuning bun' facut Mercedesului : Brabus, Mansory, Hamann si Fab Design).

  • Mansory Cormeum

     Desi partea din spate a kit-ului aduce a masina inscrisa in categoria GT3 a Campionatului FIA, restul masinii are o forma absolut hidoasa (uitati-va la cele trei 'guri' din partea frontala a masinii - gata sa inghita aproape orice se afla in fata ei). Nu-mi place deloc folosirea in exces a fibrei de carbon, atat la exterior cat si la interior. Nu inteleg de ce nemtii folosesc atat de multa fibra de carbon (de parca Mansory ar fi prima firma care a descoperit si adoptat fibra de carbon in automobilism). Din fericire, doar 15 astfel de exemplare vor vedea lumina zilei.




  • FAB Design SLS AMG

     Ce altceva se poate spune despre aceasta grozavie cu roti, in afara de faptul ca pare desprinsa din ultimul joc 'Need For Speed'? Daca stau bine sa ma gandesc, combinatia de culori si forma caroseriei aduce oarecum cu versiunea 'Most Wanted'.




  • Hamann Hawk

     Ok. Culoarea asta e un roz-bombon sters. Adica e naspa. Foarte naspa, pe un SLS AMG. Inimaginabil de naspa pe un SLS AMG cu un kit aerodinamic interesant (nu e genial, dar e mult mai reusit decat cele doua de mai devreme). Sper din tot sufletul ca aceasta varianta sa fie cumparata doar de doua persoane : Justin Bieber si Paris Hilton.




  • Brabus 700 Biturbo

     Din toate versiunile de SLS AMG, aceasta este de departe cea mai reusita. Kitul aerodinamic este unul discret, dar cu o importanta crescuta in performantele masinii. Performante care nu-s de neglijat, fiindca 700 Biturbo, asa cum sugereaza si numele, are sub capota un agregat bi-turbo V8, capabil de 700 CP. Impresionant nu-i asa? In contextul SLS-urilor tunate de la Salon, bolidul celor de la Brabus primeste nota 10, dar judecand fara a-l compara cu restul, primeste doar 9. Drept cadou, primeste dreptul la cele mai multe fotografii in acest post.










[Sursa : Autoblog aici, aici, aici si aici]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...