Friday, March 6, 2009

Muzee auto

Pentru ca in urma sondajului postat cu ceva vreme in urma, rezultatele au fost clar in favoarea constructorilor germani, iata ca in acest post o sa vizualizati un pic de istorie a automobilelor.


Primul constructor, consider ca ar trebui sa fie Porsche, pentru ca de curand a devenit actionar majoritar la concernul VW si in plus in ianuarie 2009 si-a inaugurat noul muzeu in valoare de 100 milioane euro. Muzeul contine piese de o valoare inestimabila, cum ar fi masina prototip VW Beetle construita de Ferdinand Porsche, faimosul 917, castigator la Le Mans, tractorul Porsche, singurul disponibil cu motorizare diesel pana anul acesta, cand Porsche a implementat motorul de la Audi pe modelul Cayenne, modelul 911 castigator in raliul Paris-Dakar, si numeroase automobile de colectie, excelent conservate si in stare de functionare. Muzeul omagiaza istoria Porsche in lumea sportului cu motor.


Vezi Muzeul PORSCHE aici


Al doilea muzeu care o sa fie prezentat este cel al constructorului din Ingolstadt, "stapanul inelelor", Audi. Marca premium numarul 1 in lume in 2008, Audi a comercializat anul trecut putin peste 1 milion automobile in toata lumea. Si nu cred ca aceste statistici mira pe cineva. Pentru ca se stie ca urmasul Auto Union face o treaba grozava in industria auto, atat ca producator de serie, cat si ca participant la cursele automobilistice. Probabil succesul in Cursa de 24 ore de la Le Mans este cel mai bun reper in cursele auto. Insa nu trebuiesc uitate succesele in campionatul german de turisme DTM, unde au batut constant producatori precum Mercedes-Benz si Opel.
Vezi Muzeul AUDI aici


Despre Mercedes-Benz nu sunt multe de spus. Aceasta marca care de-a lungul timpului a devenit sinonimul luxului automobilistic, are cea mai diversificata gama de modele din toata Germania. Vecinii din Stuttgart ai Porsche produc de la autoturisme, autoutilitare, autocare, autobuze, camioane la bolizi de Formula 1. Istoria Mercedes-Benz este una incarcata, cu modele foarte sportive, sau foarte sigure. Steaua in trei colturi vegheaza modelele teutone de 72 de ani. O adevarata performanta intr-o industrie unde nevoia de schimbare a identitatii devine din ce in ce mai mare.
Vezi Muzeul MERCEDES-BENZ aici


Sa nu uitam de sportiva premium din Munchen : BMW. Oare ce mai pot spune nou despre BMW? Fiecare om recunoaste un BMW dupa grila fata si dupa sigla unica. Constructorul din Munchen se impune de ani buni ca fiind o marca mai mult sport decat premium. Cu divizia M, cu echipa de Formula 1, se impune intr-adevar in lumea sportului. Oare masinile bavarezilor au fost alese degeaba sa apara in filmele cu James Bond in detrimentul Aston Martin? Nu cred.
Vezi Muzeul BMW aici

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...