Friday, September 23, 2011

Aston Martin se indreapta in masini mici, de oras, spre dezastru


     Lumea auto se duce la vale, si asta o stim cu totii. De parca acest lucru nu era suficient, suntem instiintati ca in timp ce industria 'is goin' down', noi, factorul de decizie cel mai important in cadrul ei, impingem la capatul gresit - in loc sa stam intre industrie si prapastie ca s-o franam, ii dam branci.
     Am ajuns la aceasta concluzie sumbra dupa ce am citit mai devreme ca Aston Martin nu mai face fata cererii pentru modelul Cygnet. Whaaaaaaaat? Da, este adevarat : Aston Martin, care-l motorizeaza pe James Bond, care s-a facut cunoscuta datorita GT-urilor ultraluxoase, are mult prea multe comenzi pentru o masina pe care tehnic o recaroseaza. Trist.
     Dar oricat de trista aceasta veste, am una si mai trista - Rapide-ul nu se vinde. V-am mai povestit asta intr-un post anterior. Si oricat de triste ar fi cele doua vesti, imaginea de ansamblu este de-a dreptul tragica : Aston Martin vinde Toyote IQ supraevaluate, iar modelele ce promoveaza adevaratul spirit al marcii britanice sunt in deriva - DB9-le a palit odata cu aparitia DBS-ului, V8-ul Vantage inca nu si-a stabilit rivalii directi, noul Virage nu prea are lucruri noi. Oare Dr. Ulrich Bez isi doreste atat de mult profitul? Mai mult decat promovarea brandului Aston Martin? Asa se pare..




[Sursa : Autoblog]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...