Wednesday, February 23, 2011

Virage reinviat pentru Geneva


     Pentru Salonul Auto de la Geneva, Aston Martin a pregatit ceva special. Englezii vor sa reinvie numele de Virage. Din cate am inteles eu, masina va fi mai mult decat un DB9, dar mai putin decat un DBS (atat ca pret, cat si performante sau aspect).Personal, as alege Virage in detrimentul batranului DB9, poate chiar si in locul DBS-ului.
     Estetic vorbind, Virage mi se pare un urias pas inainte facut de Aston Martin. Modelul DB9 devenise mult prea trist, prea comun. Designerii englezi au modificat forma farurilor, spoilerul fata, pragurile si bara spate, masina devenind mai agresiva, mai apropiata de mult mai scumpul DBS.
     Nici inginerii n-au stat degeaba, ba chiar as indrazni sa spun ca au facut o treaba minunata. Desi sub capota a ramas acelasi V12 de 6 litri, pentru Virage el a fost stors de 490 CP. Folosindu-se de cutia automata cu 6 rapoarte 'Touchtronic 2', masina accelereaza pana la 100 km/h in 4.5 secunde. Viteza maxima anuntata este de 299 km/h. O noutate pentru englezi o reprezinta si introducerea in standard a discurilor de frana carbon-ceramice.
     Nu se stie deocamdata cand Virage va fi disponibil pentru comenzi (nici macar nu se stie pretul), dar sunt sigur ca dupa Salonul din Geneva aceste necunoscute vor disparea. Singurul dubiu pe care il am legat de aceasta masina este daca sa-mi cumpar Coupe-ul sau versiunea Volante, care este absolut geniala.














[Sursa : Autoblog]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...